Friday, January 29, 2016

Cara Merawat Chicken Pox

TESTIMONI 3 : NAJIHAH RAZALI

(Gaya bahasa diolah semula oleh Zarida Zakaria)

Assalammualaikum,

Orang kata bila dewasa baru nak kena chicken pox, sakit dia lain macam kan. Dan semakin meningkat usia, parut semakin susah untuk hilang.

Saya dijangkit chicken pox semasa mengandung. Saya tidak fokus langsung untuk memperbaiki kulit akibat chicken pox tetapi fokus saya adalah untuk menjaga kesihatan bayi dalam kandungan sahaja.

Saya pasrah apabila rakan pejabat ada yang mengejek 'Eeee buruk dah muka dia'. Mungkin sekadar bergurau tetapi panas juga telinga mendengarnya.

Lebih malu apabila berhadapan dengan suami. Yela..muka comot semacam kan. Kena la jugak tepek foundation dan bedak sebab terasa malu pada suami. Tapi terasa rimas kerana saya jenisyang  tak berbedak apa lagi foundation. Rasa kulit tak dapat bernafas dan tak bagus untuk parut-parit jugak kan.

Sampailah suatu hari, apabila saya mengambil gambar barulah saya perasan yang parut semakin pudar. Apabila diterangkan oleh upline saya, rupanya dalam Set Hamil Shaklee pun ada vitamin untuk kulit iaitu ESP, B Complex dan Sustained Release Vita C.
Alhamdulillah seronok sangat rasa. Selepas habis pantang, saya tambah Vita E Complex dan suami perasan perubahan kat kulit. Dia kata nampak berseri-seri, kalau tak dulu kulit nampak kusam je. Saya pun perasan yang sama, rasa tona kulit semakin sekata.

Nak dapatkan kulit yang cantik, bukan sahaja perlu jaga dari luar tapi perlu jaga dari dalaman juga. Set Kulit Shaklee memang pilihan saya, lebih sihat dan lebih cantik dengan vitamin semulajadi!

Credit to: FB Supermom Shaklee Story


Hubungi saya untuk maklumat lanjut : 

ZARIDA ZAKARIA
Shaklee Independent Distributor
No ID: 1070721
6013 2862949
zaridazakaria@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

AddThis